Biežāk uzdotie jautājumi

Uzziniet vairāk par Membership Rewards programmu!

Kas ir Membership Rewards?

Membership Rewards ir lojalitātes programma American Express kredītkaršu īpašniekiem. Karšu īpašnieki, kas pieteikušies dalībai programmā, pelna punktus par katru pirkumu, kas veikt ar karti. Jo vairāk pirkumi tiek veikti ar karti, jo vairāk Membership Rewards punkti tiek uzkrāti. Punktus var apmainīt pret dažādām balvām – kino un teātra biļetēm, spa un restorānu dāvanu kartēm, elektronikas un bērnu precēm, apģērbu veikalu dāvanu kartēm, ceļojumiem, brīvā laika pavadīšanas iespējām u.c. piedāvājumiem.

 

Membership Rewards programma ir pieejama visām American Express kredītkartēm, kuras izsniegusi banka Citadele.

Kā var pieteikties programmai?

Ja jūs jau esat American Express kartes īpašnieks, dodieties uz sadaļu – Jauna lietotāja reģistrācija Membership Rewards,  reģistrējieties programmai un sāciet pelnīt punktus jau ar nākamo pirkumu.

 

Ja jums vēl nav American Express karte, apmeklējiet www.americanexpress.lv, izvēlieties sev piemērotāko American Express kredītkarti un piesakieties tai. Tiklīdz saņemsiet savu jauno karti, varēsiet uzreiz pieteikties arī Membership Rewards programmai.

 

Membership Rewards programma ir pieejama visām American Express kredītkartēm, kuras izsniegusi banka Citadele.

Kā notiek punktu pelnīšana?

Jūs saņemsiet 1 Membership Rewards punktu par katru pirkuma pilno eiro, kas iztērēts ar karti. Vienkārši izmantojiet savu American Express kredītkarti pirkumiem ikdienā, un punkti krāsies jūsu kontā.

Kā notiek punktu izmantošana?

Izmantot punktus ir vienkārši!

Dodieties uz mājaslapu www.membershiprewards.lv, ieejiet savā kontā un izvēlieties sev tīkamāko balvu. Jūs varat izmantot visus punktus uzreiz vienas balvas iegādei vai izmantot tos pakāpeniski, lai saņemtu vairākas balvas – kā vēlaties. Punktiem nav derīguma termiņa, tāpēc jums nav jāuztraucas, ka varat punktus pazaudēt.

Ko es varu saņemt par uzkrātajiem punktiem?

Savus punktus varat apmainīt pret visdažādākajām balvām – kino un teātru biļetēm, spa un restorānu dāvanu kartēm, sporta nodarbībām un aktīvās atpūtas iespējām, skaistumkopšanas precēm un pakalpojumiem, elektroprecēm un noderīgām lietām mājai un dārzam, bērnu precēm, apģērbu veikalu dāvanu kartēm un aksesuāriem, grāmatu veikalu dāvanu kartēm un žurnālu abonementiem u.c. piedāvājumiem. Apskatiet visus piedāvājumus sadaļā – Punktu izmantošana.

Kā es varu uzzināt, cik punkti man ir uzkrāti?

Aktuālo punktu bilanci varat noskaidrot jebkurā laikā, pievienojoties savam kontam sadaļā - Mani punkti.

Cik drīz pēc pirkuma veikšanas punkti tiek ieskaitīti manā Membership Rewards kontā?

Punkti tiek ieskaitīti jūsu Membership Rewards kontā 24 stundu laikā pēc pirkuma iegrāmatošanās jūsu kredītkartes kontā.

Vai Membership Rewards punktiem ir derīguma termiņš?

Nē, punktiem nav derīguma termiņa. Punktus varat izmantot visu laiku, kamēr esat programmas dalībnieks.

Vai punktus var apmainīt pret skaidru naudu?

Nē. Punktus var apmainīt tikai pret Membership Rewards mājaslapā norādītājām precēm un pakalpojumiem.

Vai punktus var ziedot labdarībai?

Pagaidām nevar, bet punktu ziedošanu labdarībai noteikti ieviesīsim turpmākajos programmas attīstības posmos.

Vai pieejamo balvu saraksts ir nemainīgs?

Balvu piedāvājums pastāvīgi tiks mainīts un papildināts, atbilstoši gan klientu pieprasījumam, gan partneru piedāvājumam un sezonālām tendencēm.

Vai es varu savus punktus atdot citam?

Nē. Punktus nevar atdot citai personai.

Vai visi punkti ir jāiztērē vienā pasūtījumā?

Nē. Punktus var tērēt uzreiz vai pakāpeniski – kā vēlaties. Varat izvēlēties vienu lielu balvu, uzreiz iztērējot visus uzkrātos punktus, vai laiku pa laikam pasūtīt mazākas balvas. Punktiem nav derīguma termiņa, tāpēc jums nav jāuztraucas, ka neiztērētie punkti varētu pazust.

Cik ātri es varēšu saņemt savu balvu pēc tās pasūtīšanas?

Atkarībā no izvēlētās balvas, tā būs pieejama saņemšanai uzreiz vai 3 dienu laikā.

Vai balva ir jāizņem noteiktā laikā?

Jā. Kad esat apstiprinājuši balvas izvēli, jums tā ir jāizņem 30 dienu laikā. Pēc 30 dienām balva var vairs nebūt pieejama. Ja nebūsiet izņēmis balvu 30 dienu laikā, iztērētie punkti netiks atgriezti.

Vai es varu atteikties no balvas pēc tās pasūtīšanas vai izņemšanas?

Nē. Tiklīdz esat apstiprinājis savu izvēli, ka vēlaties pasūtīt konkrēto balvu, pieprasījumu vairs nav iespējams atsaukt vai mainīt. Aicinām iepazīties ar balvas saņemšanas noteikumiem pirms pasūtījuma apstiprināšanas.

Ko darīt, ja es aizmirsu sava Membership Rewards konta paroli?

Dodieties uz sadaļu - Ieiet un uzklikšķiniet uz teikuma „Uzklikšķiniet, lai atjaunotu savu paroli”. Uz jūsu kontam piesaistīto e-pastu tiks nosūtīts links, kuru aktivizējot, varēsiet  paroli nomainīt uz jaunu.

Ko darīt, ja mainījusies e-pasta adrese, kas reģistrēta Membership Rewards mājaslapā?

Sazinieties ar American Express klientu servisa speciālistiem pa diennakts tālruni 80 000 123 un informējiet par izmaiņām. Jūsu esošais konts tiks dzēsts un jūs varēsiet izveidot jaunu kontu ar jauno e-pasta adresi. Jūsu uzkrāto punktu skaitu konta dzēšana nekādi neietekmēs.

Kāpēc es nevaru piereģistrēties kā jauns lietotājs Membership Rewards mājaslapā?

Jūs jau esat iepriekš reģistrējies - jūs nevarat atkārtoti reģistrēties, ja esat to jau izdarījis iepriekš un jums jau ir izveidots Membership Rewards konts. Ja neatceraties iepriekš izveidotā konta e-pasta adresi, aicinām sazināties ar American Express klientu servisa speciālistiem pa diennakts tālruni 80 000 123 un informēt par izmaiņām. Jūsu iepriekš izveidotais konts tiks dzēsts un jūs varēsiet izveidot jaunu kontu ar jaunu e-pasta adresi. Jūsu uzkrāto punktu skaitu konta dzēšana nekādi neietekmēs. Ja neatceraties iepriekš izveidotā konta paroli, dodieties uz sadaļu - Ieiet un uzklikšķiniet uz teikuma „Uzklikšķiniet, lai atjaunotu savu paroli”. Jums tiks izveidota jauna parole un nosūtīta uz jūsu e-pastu.

 

E-pasta adrese, ko izmantojat, ir jau reģistrēta - E-pasta adresei ir jābūt unikālai, un Membership Rewards mājaslapā vienlaicīgi viena e-pasta adrese var būt reģistrēta tikai vienam klientam.

 

Reģistrējoties tiek norādīta karte, ar kuru nevar piedalīties programmā - Membership Rewards mājaslapā var reģistrēt tikai American Express kredītkartes, kuras izsniegusi banka Citadele: American Express Blue, American Express Gold, The Platinum Card, American Express Business, American Express Gold Business kartes īpašnieki.

 

Reģistrējoties tiek norādīta karte, kurai beidzies derīguma termiņš - ja jūsu American Express kredītkartei ir beidzies derīguma termiņš, aicinām karti atjaunot un tad reģistrēties sistēmā ar jauno karti.

 

Reģistrējoties ir ievadīts kļūdains kartes numurs. Pārbaudiet, vai ievadījāt pareizu kartes numuru.

 

Dzimšanas dati, kas norādīti reģistrējoties, nesakrīt ar bankas sistēmā norādītiem datiem - aicinām sazināties ar American Express klientu servisa speciālistiem pa diennakts tālruni 80 000 123.

 

Jums nav 18 gadi - Membership Rewards programmā var piedalīties tikai personas, kas sasniegušas 18 gadu vecumu.

Vai papildu kartes lietotāja punkti krājas kopā ar pamata kartes lietotāja punktiem?

Nē, katrs kartes lietotājs, vai pamata, vai papildu, reģistrējas programmai kā atsevišķs dalībnieks. Tāpēc punkti krājas uz noteiktu Klientu, jo reģistrācijas brīdī Klients norāda savu dzimšanas datumu un savas kartes numuru, kuri ir unikāli.